4.08.2014

Understanding and Responding to Pharmaceutical Promotion

Vasaras skola
"Kā izprast un izvērtēt zāļu reklāmu?"

Ventspils, Latvija
2014. gada 1.-4. jūlijs

Farmācijas firmu medikamentu pārdošanas veicināšanas aktivitātes – firmu pārstāvju informatīvās vizītes, zāļu reklāmas un bezmaksas paraugi ietekmē to, kā ārsti un farmaceiti izraksta vai pārdod zāles. Šī ietekme bieži vien netiek pietiekami novērtēta, un, lai gan topošie mediķi ar to saskaras jau studiju laikā, medicīnas studentiem mācību procesā parasti netiek sniegts pietiekami daudz informācijas par to, kā izvērtēt zāļu pārdošanas veicināšanas aktivitātes un kā uz tām reaģēt.
 
Vasaras skolas mērķis ir veicināt studentu izpratni par zāļu pārdošanas veicināšanas aktivitāšu būtību un ētiskajām dilemmām, ar ko viņiem būs jāsaskaras profesionālajā praksē, kā arī attīstīt prasmi kritiski analizēt zāļu pārdošanas veicināšanas aktivitātes.



Vasaras skolu līdzfinansē Ojāra Veides stipendiju fonds un Health Action International.

Projektu finansiāli atbalsta Islande, Lihtenšteina un Norvēģija. Programmu finansē EEZ finanšu instruments un Latvijas valsts. Vairāk informācijas: www.sif.lv www.eeagrants.lvwww.eeagrants.org

Pieteikties ŠĒIT