6.17.2013

Hey, pagājušās sēdes rezultāti =)

Katrā sēdē LFSA vlades locekļi cīnās par farmīšu labklājību, feinām lietām un asociācijas efektīvāku darbību. Atbalstiet viņus nākot uz sēdēm un izsakot savas idejas. Kopā mēs varam sasniegt debesis!

7. jūnija sēdes rezultāti:

1. LFSA – kas mēs esam? LFSA – valdes izmaiņas un turpmākā darbība. 
LFSA viceprezidente izstāsta nelielu prezentāciju par LFSA, mūsu valdes izmaņām, ka arī par turpmāku darbību bez prezidentes.
Līdz ar to tagad prezidenta pienākumus pildīs viceprezidente – Ilona Karja. Tā kā samazinājās valdes sastāvs tika nolemts ievēlēt jauno valdes locekli – Anitu Trušu.

2. Kā tu vari iesaistīties LFSA darbībā? Pasākumu plāns nākamajam gadam. LFSA? KO JŪS SAGAIDĀT....
Lai piesaistītu vairāk studentu un labāk organizēt savu turpmāko darbību tika nolemts, ka līdz 17.07.13. valde sastādīs pasākumu plāna skeletu, ko varēs papildināt katrs farmācijas students sūtot papildinājumus uz lfsa@gmail.com e-pastu līdz 27.08.13. Tas ļaus valdei labāk izprast, ko no LFSA sagaida farmācijas studenti un kādiem pasākumiem vairāk jāvelta laika.

3. lfsa.lv mājas lapas prezentēšana. farmacija-mic.lv
Tā kā tagad LFSA ir sava mājas lapa, tika lemts to popularizēt studentu vidū un publicēt visus dokumentus tajā (lfsa.lv). Par turpmāko studentu sadaļu farmacija-mic.lv nekas netika lemts, līdz ar to valde par šo jautājumu turpinās diskusijas nākamās sedēs laikā.

4. Rodas jautājumi, droši raksti....vienotais e-pasts.
Tika nolemts, ka visu informāciju valde sūtīs un saņems no vienota e-pasta: lfsa@gmail.com.

5. Sadarbība ar LaMSU, RSU SP un ne tikai...
Tika nolemts, ka Kārlis Pleiko informēs valdi par LU MF SP notiekošajiem jaunumiem, ka arī par tuvākajiem sēdes datumiem, lai attīstītu sadarbību. Lāsma Mukāne – turpinās sadarbību ar LaMSU, lai veidotu kopīgus pasākumus, savukārt Anita Truša turpinās sadarbību ar RSU SP.
Sēdes vadītājs pasludina sēdi par slēgtu.
                                                                                                                                        
Sēdi vadija – Ilona Karja
Sēdi protokolēja – Ilona Karja